X
Fri Fragt på ordrer over 400kr
Gratis ombytning
Gratis afhentning i Blokhus

REKLAMATION

Reklamationsret

N√•r du handler hos os som forbruger, g√¶lder k√łbelovens regler for varek√łb.

Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.

Reklamationsretten dækker ikke forkert håndtering eller skader begået ved forkert håndtering af varen.


Hvis du opdaget en fejl på varen, skal du hurtigt og inden for rimelig tid rette henvendelse til byKalstrup.

Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere inden for ‚ÄĚrimelig tid‚ÄĚ efter, at du har opdaget fejlen. Dette skal ske p√• mail@bykalstrup.dk, hvor du vil modtage en returlabel.

Er reklamationen berettiget, skal varen sendes tilbage i forsvarlig emballage. Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet samt vedlægge ordrebekræftelsen eller fakturaen.


KLAGEADGANG

Hvis du som forbruger vil klage over dit k√łb, skal du kontakte mail@bykalstrup.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en l√łsning, kan du sende en klage til N√¶vnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg via Klageportalen for N√¶vnenes Hus. 


For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og h√łjst 100.000 kr. For klager over t√łj og sko skal prisen dog have v√¶ret mindst 720 kr. Det koster et gebyr at f√• klagen behandlet.


N√•r du handler p√• en e-m√¶rket webshop, kan du gratis f√• behandlet din sag - uanset bel√łbets st√łrrelse. L√¶s mere her.


Har du bop√¶l i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens klageportal her - http://ec.europa.eu/odr